A Werd From the Director…

Oh you didn’t know that there were 2, that’s right not one but 2, videos that were filmed this weekend? Pics, Trailors, and Behind the Scenes footage will be posted soon. Not too soon we don’t wanna give anythign a way… Here’s what the director had to say about the weekend…

“In case you didn’t know [it’s not like you were supposed to..], i co-directed 2 music videos with bradlee baxter [silentarmy] this weekend. 2 videos? yeah. you must be thinking i’m crazy.. but in the words of our favorite come back-fall off-wtf is she doing?-come back again queen, “i got your crazy.” the outcome: two doper than your life music videos! or so i anticipate after post..

this was definitely a fun project, especially for my directing debut. lots of long hours.. but in the end, i’m very happy with how it all turned out. this is the kind of stuff i live for. i had fun with both concepts and i’m glad brad trusted me to help him pull it off. and we did! but man, i definitely have some weird shht going on in my head! lol..

sooo, i just want to express my infinite THANKS to the production crew and everyone involved in the making of this project. we were so fortunate to work with such dedicated and passionate filmmakers. you all made it happen!

look out for us!! we’re gonna do it again.

[this post was brought to you by the letter “S” and the number “5.”]

post. script.
http://www.silentarmymusic.com”

Advertisements

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

  • Calendar

    • December 2008
      M T W T F S S
      « Nov   Jan »
      1234567
      891011121314
      15161718192021
      22232425262728
      293031  
  • Search